Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

Click To View Full Post

=======> ♦ New stills for drama remake of Never Gone with Han Dong Jun and Yang Zi Shan. Looking to broadcast this summer ~

 photo nerver-1.jpg

 photo nerver-2.jpg

 photo nerver-3.jpg

 photo nerver-4.jpg

 photo nerver-5.jpg

 photo nerver-6.jpg

=======> ♦ Character posters for republican drama Spy Hunter led by Qin Jun Jie, Xu Lu, and Lu Yi.

 photo spy-2.jpg

 photo spy-1.jpg

 photo spy-9.jpg

 photo spy-10.jpg photo spy-5.jpg

 photo spy-6.jpg photo spy-7.jpg

 photo spy-4.jpg photo spy-3.jpg

=======> ♦ New Stills of All is Well with Yao Chen and Ni Da Hong.

 photo alliswell-1.jpg

 photo alliswell-12.jpg

 photo alliswell-10.jpg

 photo alliswell-9.jpg

 photo alliswell-8.jpg

 photo alliswell-11.jpg

 photo alliswell-7.jpg

 photo alliswell-6.jpg

 photo alliswell-5.jpg

 photo alliswell-4.jpg

 photo alliswell-2.jpg

 photo alliswell-3.jpg

=======> ♦ Shawn Dou’s modern drama Ten Years Late with Gulnazar has new stills! But no date, as expected. >.>

 photo ten-1.jpg

 photo ten-6.jpg

 photo ten-2.jpg

 photo ten-3.jpg

 photo ten-4.jpg

 photo ten-5.jpg

=======> ♦ Behind-the-scene stills of long-running drama Eastward Flows The Chang Jiang River with Nick Wang Kai, Yang Shuo, and Dong Zi Jian. Yang Shuo’s muscle is bigger than his head. Lol.

 photo river-1.jpg

 photo river-2.jpg

 photo river-5.jpg

 photo river-4.jpg

 photo river-3.jpg

=======> ♦ Modern drama One Boat One World (海洋之城) with Zhang Han and Wang Li Kun as leads drops first English-Subbed trailer! Mr. Zhang is sporting the same style for his modern dramas. Lol.

 photo oneboat-1.jpg

 photo oneboat-4.jpg

 photo oneboat-5.jpg

 photo oneboat-7.jpg

 photo oneboat-6.jpg

 photo oneboat-3.jpg

 photo oneboat-2.jpg

=======> ♦ Shawn Dou’s other modern drama, From Survivor to Healer, with Miao Miao also releases a fresh batch of new posters. Like seriously, can we have a date for one of this gazillion finished dramas? ONE?!

 photo surv-1.jpg

 photo surv-9.jpg

 photo surv-8.jpg

 photo surv-4.jpg

 photo surv-3.jpg photo surv-2.jpg

 photo surv-5.jpg

 photo surv-6.jpg photo surv-7.jpg

Via: 01

  1. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    Ikr, Shawn Dao….can we get a date? (No pun intended ) haha.

  2. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    I’m having Tears (in Heaven), waiting to See (You Again) his drama From Survivor to Healer. It’s Ten Years Late now. Isk Isk >0<

    • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

      hahaha…same here… I hope one of them will air soon too and I am not picky. Also, please don’t air all at once like what they are doing with Elvis. lol At least for Elvis, it is all different time period so it is acceptable. It will be sooo strange to have all four of his modern drama back to back…

      • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

        IKR HAHA xD

    • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

      LOL. So creative adella. We fangirls will become long neck before *one* airs!

  3. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    I really wanna see HDJ in Never Gone, but I feel like I already dislike it because in the trailer the main girl looks very much like one of those indecisive leading on both them guys kind of girl. Could be untrue but those are the vibes the trailer is giving me and me don’t likey.

    On the other hand, Spy Hunter looks good!

    Not interest in Gulnazar, not even for Shawn, but am excited for his drama with Miao Miao; don’t know anything about her (aside from her supporting role in PA) but a fresh face is nice.

    Meh Zhang Han.

  4. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    Never Gone – will probably check it out since i like Lan Ying Ying and her pairing with Li Cheng Bin and Jian Ci and Su Qing pairing had caught my attention.

    Spy Hunter – Seeing the bunch of character posters uploaded yesterday made me look forward to it even more. Aaahh the wait…

    From Survivor to Healer – haha i see tribes and empires ^_^
    Wang Si Si – such a difference from her image as Helan Tie Duo

  5. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    Spyhunter- I see several actors from Name of the People and the king (Ding Yongdai) from NIF 1.
    glad that these veterans are finally getting recognition and no longer just anonymous actors.

  6. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    OOOoooh Ship not plane now that’s different. Please more of this drama producers, thank you!

  7. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    I am becoming a fan girl of Elvis because of SOF and I just checked out some of the trailers of his upcoming drama. Never Gone is one of the one I look forward to the most but still the storyline is not that interesting. I have a feeling I am just going to abuse my fastforward button to only his part lol

    Zhang Han really need to do some change to his acting career. I use to like him from Queen of SOP and Boss & Me but afterward all his character are the same. Its like he is not even trying to play different characters, it is like seeing Zhang Han himself in different setting and drama only. For that I need to praise Chen Xiao here because he completely changed his appearance for each of his characters he is playing…to the extent that I sometime can’t even recognize him…That is an actor to me…someone willing to transform himself into the characters he is playing!

    • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

      same sentiments about Chen Xiao! although I only started to catch up on his past dramas recently (don’t know him before Nothing Gold Can Stay lol), he really has the uncanny ability to bring new things to each character he played, which makes them all different apart from being acted by the same person.. it also helps that he has played a broad range of characters, not like some actors who always play the cold CEO type of characters, and keeps improving…

      you last comment about not recognising him reminds me of a comment i read on weibo, which mentioned that she thought that the director used a stand-in for Xiao Jun Hao in the last episode of Red Rose, because he don’t look like Chen Xiao at all.. but on second glance, that’s Chen Xiao, but his demeanor is totally like a 40-something person who had weathered through many hardships.. although i think Red Rose is just an average drama, i think his acting chops definitely improved in this drama!

      looking forward to his upcoming movie!

  8. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    Is that Cecilia Boey in Shawn Dou’s Ten Years Late? I hope they don;t have her playing some evil second lead. Would much rather see her as the lead. She did such a good job in the web drama “Where the Lost Ones Go”.

    • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

      Yup that’s her! If I’m not mistaken, there are 3 couples here and CC will be paired with Jeremy Tsui. I’m guessing the picture above hers? So I think she’ll have her own side story with the him instead. Though I hope to see her acting in a scene together with Dou Xiao too~

    • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

      Yep, yep, yep. Your eyes didn’t fool you. =)

      • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

        @adella and @Kappy: Thanks for the replies. Good she has her own storyline and couple but I hope to see some scenes with handsome Shawn too! Jeremy Tsui is having a busy year too.

  9. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    Elvis is my new ‘cup of tea’ lmao. He’s the definition of smexy lols.

    From survivor to healer… Hmm… Sounds like a motivation.

    Well, zhang han’s new drama looks good. Wang li kun in another ‘going to abroad’ drama.

    Cant wait for wangkai!!!!

  10. 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

    Dong Ji Zian is that Sun Yi’s husband? Qin Sang’s real hubby that sunk my Siege In Fog ship before it could even take off?

    • 18 thoughts on “Drama Updates: Spy Hunter, All Is Well, Never Gone, One Boat One World, Ten Years Late, The Chang Jiang River

      Yes and yes and yes. He’s fast. A small family of three before Fog could ship! Lol.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *