Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

Another Up Idol season with more lovely actresses! So many variety shows with the focus on bromance! Us girls gotta show the world we have as much fun and loyalty as the guys. Yes, yes?

Click To View Pretty Pictures

New Fairy Posters:

Rosamund Kwan. Long time no see!

 photo uds3 5.jpg

Michelle Chen.

 photo uds3 6.jpg

Shen Meng Chen.

 photo uds3 4.jpg

Victoria Song Qian.

 photo uds3 8.jpg

Jiang Xin.

 photo uds3 9.jpg

Tina Tang Yi Xin.

 photo uds3 3.jpg

The host, Wang Han.

 photo uds3 1.jpg

What are you doing here, Sima Yi aka Wu Xiu Bo? Lol.

 photo uds3 2.jpg

Guests?

 photo uds3 7.jpg

Trailers:

Up Idol Season 3 premieres on August 4th.

Via: 01

  1. 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

    Jiang Xin and Tina Tang? I am so ready for this! Tina is absolutely adorable so I am looking forward to see her!

    I actually was hoping 何老师 might come back but oh well…

  2. 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

    Everyone but Jiang Xin showed legs 🙈

  3. 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

    Michelle Chen, Shen Meng Chen and Victoria Song? LET THE HATE BEGIN! But really I think the show’s going to be super boring.

    • 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

      After seeing the lineup, I’m also less interested. Shen Meng Chen is probably there to replace Xie Na, but I don’t think she possesses any charisma or humor. I’m not even trying to be shady, it’s just the truth. Also, does anyone know who the other four girls are?

  4. 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

    I thought it stopped after S1. No? lol

    • 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

      The hype for the variety show ended after season 1 imo… The show is honestly quite boring but in S1 Xie Na and He Jiong made it more interesting. S2 was just meh. I am gonna watch S3 just for Tina and Jiang Xin.

  5. 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

    When is liu shi shi going to guest in a variety show? The struggle of being her fan is real. All a-lister has been on at least one variety show every year.

  6. 8 thoughts on “Song Qian, Jiang Xin, Tang Yi Xin and more join Up Idol Season 3

    OMG! The posters look more beautiful than the show itself! ROFL
    Well, no matter how many seasons they make, l won’t watch it since there is no eng sub. Poor me….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *