The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

I was hoping for more horror elements since the novels are not shy of those scenes and descriptions. It’s only the first installment of a 8-part series so maybe they will go darker down the line. Premiering in June! A couple of more weeks to go.

Stills:

Li Yi Feng being cute… Imagine being his girlfriend. How to resist pinching those cheeks!

 photo LT 48.jpeg

 photo LT 47.jpeg

Ken Chang leading the pack!

 photo LT 46.jpg

 photo LT 47.jpg

 photo LT 48.jpg

 photo LT 49.jpg

YEP. The exact photo I need before my cruise. LOL. BAD FENG FENG!! BAD!

 photo LT 50.jpg

I have seen her around but never knew that her name is Yoki Sun.

 photo LT 41.jpg

Ying Er.

 photo LT 42.jpg

You and I both know, we don’t need that many men to carry Tang Yan. I wonder how the girls will be included.

 photo LT 44.jpg

Trailer:

Source: 01 // Weibo

  1. 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

    OMG LYF YOU CHARMING ADORABLE BASTARD … how to resist pinching those cheeks??? Oh the struggle…
    (I feel like one of those older ladies who can’t resist pinching cute children’s cheeks LOL)

    I expected a longer trailer dammit! It’s coming out in June and it’s mid-May already … there should be at least a proper trailer now right???

    And did LYF lose heaps of weight in between Ancient Sword and Lost Tomb cuz in that water shot I can see the outline of his ribs…

    • 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

      I guess filming took a toll. But his cheeks are still there! Lol. Just don’t pinch too hard… 😀

      • 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

        ROFLMAO hahaha I laughed so much at your comment 🙂

        Yeah he looks quite thin nowadays so I guess being IT boy takes its toll. But yeah, good thing the cute cheeks and dimples are still there … so. hard. to. resist. the. urge. to. pinch. . .

  2. 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

    This drama is heavily promoted on Viki! That’s good, subtitles will be fast!

    That obvious ribs are not appealing at all. Now that you guys pointed it out… I can’t unsee….

    • 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

      IKR? LYF is pretty slim to begin with, but at least in Ancient Sword he looked fine cuz he had some meat on his bones. I noticed he got thinner in Legend of Fragrance but he must’ve gotten thinner again cuz The Lost Tomb was filmed after Fragrance… I guess being so busy takes its toll…

      The ribs were the first thing I noticed in that screencap cuz it was so obvious in that white shirt. It could’ve been the camera angle or whatever but well…

    • 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

      And yeah, I’ve been wanting to see this drama ever since I heard about it cuz the books are pretty good and the story and characters are really interesting…

  3. 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

    I’m probably the only who’s excited because Ken Chang is in this, LOL. The beard suits him too (talk about looking manly, mmm)! When will this air, again?

    • 8 thoughts on “The Lost Tomb’s teaser feature collapsing caves and crawling critters

      The date has been changed multiple times, all within June. It’s now June 18th.

      I like Ken Chang, he will bring a sexy maturity compared to the kittie sexiness onscreen. =P

Comments are closed.