Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

Why so glum, chum?

Maybe I shouldn’t say anything until the official stills come out. Take a peek at Chen Xiao in his Yu Tang’s flowy white outfit. You might be slightly disappointed that our hero is unhappy in most of the stills! Why! Bai Yu Tang should be happy and care-free!

Companies should hire me to stalk cause I do dang good job. 😉

 photo Five1214.jpg

I don’t like his hair! =( He looks like a cobra. Lol.

 photo Five1213.jpg

 photo Five126.jpg

 photo Five1211.jpg

Not sure what he’s doing with his fingers…

 photo Five125.jpg

 photo Five128.jpg

The only smile!

 photo Five127.jpg

Only one outfit? C’mon!

 photo Five129.jpg

For those who stayed this far, here’s your reward. Chen Xiao’s latest photoshoot. 🙂

The only terrible shot of the bunch. Too much contrast and make-up.

 photo Five122.jpg

Packing his luggage to visit me Miss Zhao.

 photo Five121.jpg

 photo Five124.jpg

That jawline….

 photo Five123.jpg

 photo Five1216.jpg

 photo Five1217.jpg

My favorite! So good-looking!

 photo Five1215.jpg

Source: Weibo // Sina

  1. 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

    Don’t really like his hair in 1st pic =_=
    his outfit in poster look better than on set
    btw I want Chen Xiao & Zhao Li Ying will have a modern drama together in future so much ;_;

    • 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

      I have a feeling they will reunite soon. 🙂

  2. 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

    For some strange reason, Chen Xiao in his modern look here reminds me of Aaron Yan…

    And Bai Yutang needs more costume changes 😀

    • 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

      Aaron? Hmm. They do have that small face and angular side profile. But Chen Xiao all the way for moi! 😉

      Bai Yu Tang needs to smile and tease more! He’s too serious. We have Yan Kuan for that. heh.

      • 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

        LOL he only reminds me of Aaron Yan A LITTLE BIT 😀

        Chen Xiao looks good in period costume 🙂

        Bai Yutang is a bit grumpy from his rivalry with Zhan Zhao, but all in all he’s a cunning expert thief. I’m really looking forward to this series. The original story is good (don’t know how they’ll adapt it in drama) and I like the actors, hehe 😀

        • 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

          *raises hand* I’m looking forward to this one, no questions asked! All the amount of advertisement I have given it before any other people. 😛

          Yan Kuan might steal the limelight if Chen Xiao doesn’t start his devilicious smile.

          He is GLORIOUS! OMG!

          They had a press conference today! =D

      • 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

        Chen Xiao is so handsome/cute when he smiles! 😀

        Hot damn Yan Kuan is GLORIOUS in red! That’s one dashing Zhan Zhao right there! Woo~ 🙂

  3. 8 thoughts on “Unofficial stills of our grumpy Bai Yu Tang (Chen Xiao)

    The hair in the 2nd pic makes his forehead looks huge

Comments are closed.